Monday, 20 June 2016

Glossybox | June 2016



Hi guys - here's what I got inside my June Glossybox!

De Bruyere After Sun Lotion, Full Size £9.48

The packaging is gorgeous! I love tropical prints and the bright summer colours. However I am very very pale so I literally smother myself in sun cream whenever I go out in the sun, which means I never burn (which is obviously a good thing!) but it means I probably wont use this after sun lotion lol but I'll keep it in my cupboard incase I do need it!

Spa To You Konjac Sponge, Full Size £6.99


I'm very excited to use this - apparently this is the latest trend from Japan and Korea! Konjac is a root vegetable native to Asia and is know to hold water, and that is what the sponge is made of. It sounds pretty good!

Origins GinZing Energy Boosting Moisturizer. Full Size £24

I've been using this every night for a week before I go to bed and I love it so much! I'm already certain that I'm going to buy the full size product when this little sampler runs out! I have some dry skin on my face and this has really helped. It also smells really nice, a bit like oranges, which is always a bonus!

Emite Make Up Lip & Cheek Tint, Full Size £12.50

Now I'm kinda scared about using cheek tints, what if I put too much on? What if it doesn't blend? What if it rubs my foundation away?? These are the questions I'm always asking! Now that I have a cheek tint I can actually try it and see what it's like. The lip tint part of this product sounds good. I'm looking forward to trying this! 

Ladival Sun Protection Spray SPF 15, Full Size £19.99

I normally use Piz Buin or Nivea sun creams, but this one sounds really good for people that have skin allergies, sensitive skin, eczema etc. It is free from perfume which makes it suitable for anyone with these types of skin.

Aussie 3 Minute Miracle Deep Conditioner, Full Size £1.09
I love Aussie products, whenever my hair needs a good conditioning/treatment, I always use their hair masks and sprays. I'm very happy I got this! Apparently this is a Bonus product in my Glossybox - awesome!

Let me know if you have any of the things mentioned in this post? Or let me know if you'd like to know more about a certain product mentioned?
Thanks for reading,

48 comments:

  1. These products sounds exciting for a monthly subscription box. I mean, if I'm subscribed, I would be too excited and ask for two boxes for a month, lol.

    Lovely photos and post, by the way.

    Love, Fads
    InstagramTwitter

    ReplyDelete
  2. You got really amazing products for the value of the box! The sun cream packaging is so pretty! x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah they are lovely products. I love the packaging aswell! Lol :) x

      Delete
  3. I've been searching on makeup boxes and this one looks great, totally worth it!

    Have a nice day xx

    My Vogue Style | www.myvoguestyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah this month I got some good products :) x

      Delete
  4. I love the lip & cheek tint colour! It's gorgeous x

    |Georgia Megan|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same! I hope it looks nice on, I haven't tried it yet lol x

      Delete
  5. Love the things you got in this box! Would love to see how that cheek tint works out!

    xo, alice / T Y P E N U

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm exited to try it! I may do a blog post about it! :) x

      Delete
  6. Jealous you got a sample of the Origins GinZin, I've been wanting to try that!

    The Velvet Black | UK Style & Beauty Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's such an amazing cream! I'm going to get full size when my sample runs out haha x

      Delete
  7. I got the exact same box as you and I was really happy with what we got xx

    Gemma ♡ Miss Makeup Magpie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha - yeah this month was a good month lol! X

      Delete
  8. Love the look of this month's Glossybox, the lip tint looks lovely! I also swear by the Aussie 3 minute miracle! xo

    http://rachelnicole.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope it looks nice on lol. Yeah, all Aussie products are amazing! X

      Delete
  9. Oh woow, this month is so cool! Such a shame that here in Mexico I don't have the option to get a monthly Glossybox ): But it does look great!

    Kisses,
    Brenda Brooks - http://www.livelaughloveandmakeup.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh no that sucks!! I'm sure there are other beauty subscription boxes that you can get that are just as good! :) x

      Delete
  10. Love the awesome items inside! Gonna check this box for myself! =)

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete
  11. I've heard of Glossybox, but haven't used it yet. These products look so worth it though!

    Via Sora || instagram · twitter · pinterest · bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I recommend them :) Some boxes can be hit and miss but it depends on what products you want to receive :) x

      Delete
  12. I am so happy that you keep your pale skin! So many people over tan themselves and they end up looking somewhat...plastic looking. Also, I think I have a bias because I have naturally tan skin so I always want what I can't have. Furthermore, I have heard excellent things about the origins skin products and have been wanting to try them out for a really log time. :)

    http://cynicalduchess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. How funny, I wish I had tan skin! But I'm too lazy to keep up my fake tanning, I do it for a few weeks and then I just can't be bothered lol. Forever wishing I was naturally tanned though!! The Origin cream is sooo amazing! X

      Delete
  13. I've never been that interested in beauty boxes, but this looked great especially as it had origins in x

    www.pintsizedbeauty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. The Origins cream is probably the best thing in my box haha! :) x

      Delete
  14. Amazing goodies. The sun protection spray sounds great.

    www.mydailywear.co.uk

    ReplyDelete
  15. You got amazing products for this month's box!

    xx, Richel Goes Places

    ReplyDelete
  16. Looks like a great box! I love Aussie products as well! :) x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  17. Love the look of this box!

    http://www.taintedblues.co.uk/

    ReplyDelete
  18. This box sounds amazing! I haven't tried any of the products but the sponge sounds great and the lip and cheek tint sounds really interesting, too. xx

    113-things-to-say.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah - I still haven't used either of them lol I'm excited to try them both! X

      Delete
  19. They've got such great samples in this month's box! Beauty boxes are going all out for summer it would seem x

    Tiffany Tales – A British Beauty & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  20. This month's box seems great actually! I've tried a konjac sponge and it was great, you'll love it! The lip and cheek tint looks beautiful, hope it works out well.

    Yousra | Mystic Tales

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's one of the best boxes in a while lol! Oooh that's good to hear - I'm excited to try the sponge and the lip & cheek tint! :) x

      Delete
  21. This seems like a pretty cool box... There's quite a variety :) I wish we had boxes with products like that in Croatia.. I would really love to try some Aussie products, I've heard so much about them :) Great post xx

    BeautyPepTalk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw I'm sure there must be some kind of subscription box where you are! Aussie products are really good! If you get the chance to buy some, should definitely should! X

      Delete
  22. I've given up on Glossybox a while ago because I just didn't like the stuff that was sent, but this box actually looks quite nice. :) The lotion packaging really is cute like you said, Also, that conditioner from Aussie is great - I use it all the time. :) Thanks for sharing babe x

    Kay
    http://shoesandglitter.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was going to unsubscribe aswell, but then in May I got a good box, and this June one is good aswell so I'll stick with them for a bit longer lol x

      Delete
  23. Thank you for sharing! I need all these things in my life now hahah

    Chanel | Je M'appelle Chanel

    ReplyDelete
  24. Wow, looks like you got some lovely things in this box! I totally agree with you, the packaging on that after sun lotion is beaut! 😍 I'd be really interested to see a review post on that little sponge, sounds intriguing!

    Abbey ✨ www.abbeylouisarose.co.uk

    ReplyDelete